Müşteri Davranış Verisi Toplama ve Analizi
Uygulama ya da site içerisindeki kullanıcı hareketlerini kaydederek analiz edilmek üzere anlamlı veri sunmayı hedeflemektedir.
Müşterilerinizin web siteniz veya mobil uygulamanızda sırası ile hangi sayfaları ziyaret ettiği ve buralardaki davranışlarına ait verilerin takip edilmesi, toplanması ve sonrasında analiz edilmesi fonksiyonlarını içerir.
Böylelikle web siteniz veya uygulamalarınızdaki sayfalardaki tekil ve tekrarlayan ziyaretçi sayıları, buralarda geçirdiği zaman, bu ziyaretçilerin sayfalar arasındaki izlediği rota bilgileri gibi metrikleri toplayarak müşterilerinize daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunma imkanı yakalanabilir.
Ayrıca reklam, kampanya ve promosyon banner ve sayfalarından gelen trafiği analiz ederek en etkin ve dönüşüm oranı en yüksek olanlar belirlenebilir.
Bütün bu metrikleri sunduğumuz dashboard ile takip edebilir, hedef kitleler belirleyerek kişiselleştirilmiş pazarlama stratejileri oluşturulabilir.